Розробники Mafia: Definitive Edition розповіли про графіку ремейка

Розробники Mafia: Definitive Edition з Hangar 13 у своєму черговому пості розповіли про арт-дизайн і графіку ремейка, а також показали концепт-арти, які лягли в його основу.
Автори відзначають, що за останні 18 років, з часів виходу першої Mafia, графіка в іграх далеко просунулася. Однак розробникам ремейка було вкрай важливо зберегти ту атмосферу і автентичність 1930-х років, якою славилася оригінальна гра.
Команда намагалася перенести в нову версію як можна більше елементів з оригінальна, а потім розвинути і поліпшити їх.
Спочатку розробники зосередилися на суті першою Mafia допомогою начерків і концепт-арту — від основних персонажів і локацій до ключових моментів сюжету. Після цього розроблялися всі візуальні елементи.
Список того, що ми поліпшили, вийшов би величезним. Наприклад, ми можемо налаштувати освітлення і відображення таким чином, щоб вони максимально підтримували атмосферу того чи іншого завдання.
Ми додали тисячі дрібних деталей, аж до симуляції складок на костюмах персонажів, значно поліпшили анімації осіб і рухів — все це зробило гру ще більш кінематографічній.
Петро Мотейзик, чеський арт-директор Hangar 13
Розробники хотіли, щоб гравець відчув себе мафіозі і перейнявся атмосферою бару Сальєрі. Автори зробили акцент на безліч автентичних деталей. Гравець може зайти в бар, на кухню, майстерню, гараж або в кабінет Сальєрі — «і скрізь вирує життя».
Mafia: Definitive Edition вийде 25 вересня на PS4, Xbox One і РС. Раніше автори показали 14 хвилин геймплея ремейка.
Більше на Ігроманії
Twitter: івент Sony — найбільш обговорювана ігрове подія першої половини року
Автори Horizon Zero Dawn визнали технічні проблеми PC-версії
Ростер Street Fighter V: Champion Edition поповнять п’ять DLC-персонажів