Музика в іграх буде відповідати настрою геймера

Нова розробка може стати однією з функцій PlayStation 5. Патент, який був виявлений в базі даних виданням Gaming Intel, описує систему на базі ІІ, яка адаптує фонову музику до ігрових сценаріїв з урахуванням емоційного стану гравця.

Система розпізнає, такі стани, як напруга, радість і страх. Виходячи з цього, ІІ підбирає ритм, мелодику і гармонію. Згідно з патентом, композитори спочатку створюють музичні мотиви для персонажів, для різних їх видів діяльності, локацій і навіть з урахуванням особистостей гравців.

Згодом музика може змінюватися: алгоритми коригують мотиви у відповідності зі стилем гри геймера, часом доби, подій у грі і так далі. Простіше кажучи, буде змінюватися аранжування — будь-який мотив можна зробити сумним або завзятим.

У Sony вже є патенти, які дозволяють консолі відстежувати стан гравців. Наприклад, датчик контролера, який вимірює частоту серцевих скорочень та інтенсивність потовиділення.

Таким чином, стає зрозуміло, що Sony робить ставку на персоналізацію ігор.

Реклама