Розробник «The Last of Us» розкритикував «Red Dead Redemption 2» за лінійний сюжет

Брюс Стрейли вказав на відсутність впливу гравців на геймплей в «Red Dead Redemption 2».

Брюс Стрейли є відомим розробником в ігровій сфері. У свій час він взяв участь у створенні The Last of Us і Uncharted 4: A Thief’s End. У своїй недавній публікації в Twitter він залишив відгук про «Red Dead Redemption 2».

В цілому гра сподобалася Стрейли, проте критики з його боку піддався процес виконання місій. За словами розробника, про вирішив самостійно ознайомитися з геймплеєм «RDD 2», однак цей процес буквально «вбив» його.

Брюс розповів в публікації, що в одній з місій гри він вирішив обійти противника з флангу, проте був покараний за це, так як сюжет передбачає тільки один сценарій виконання завдання.

Стрэйли заявив, що з боку розробників «Red Dead Redemption 2» розвиток сюжету гри за одним сценарієм є невдалим рішенням, так як вона позбавляється інтерактивності. Брюс заявив, що гра сама просто все вирішує за геймера.