Редстоуновый хрестик в Minecraft 1.16, снапшот 20w18a

У новому снашпоте трохи змінили редстоуновый провід і виправили купу помилок.

Що нового в Minecraft Java Edition 1.16, снапшот 20w18a

  • Зміни редстоунового дроти.
  • Мішень тепер проводить редстоун-сигнал.
  • Технічні зміни.

Редстоуновый дріт

Стану блоку, відображення і поведінку редстоуна тепер більше відповідає один одному. Редстоун буде передавати енергію тим блокам, з якими візуально відображено зв’язок, і не буде це робити у тих напрямках, де візуальної зв’язку немає.

  • Одиничний редстоун-провід тепер відображається у вигляді хреста.
  • Провід на верхній частині блоку, який передається знизу, буде живити напрямки, на які він перенаправлений зараз. Наприклад, хвіртка, розташована над ланцюгом, буде запитана.
  • Ланцюги, які прямували вгору по непроводящая блокам, відображалися лише візуально. Тепер цьому відповідає і поведінку.
  • Провід, що проходить поверх блоку, тепер завжди передає йому енергію. Найкраще це помітно на проводах, сила сигналу яких дорівнює 1.
Порівняння між 1.15.2 і снапшотом 20w18a

Технічні зміни

  • Додана опція enable-status в налаштування сервера (server файл.properties), яка при стані false буде відключати відповіді на запити стану сервера від клієнтів. Завдяки цьому сервер буде виглядати відключеним в списку серверів.
  • Додано керування тим, як багато даних про сутності сервер перенаправляє клієнту.
  • Зміни в системі досягнень.

Передача даних сутностей

Тепер можна керувати тим, на яку відстань сервер відправляє дані про сутності клієнтам.

  • Додана настройка сервера entity-broadcast-range-percentage , задає близькість до сутності, щоб інформацію про неї відправити клієнту. Чим більше значення, тим більше відстань, з якого сутність буде видно гравцеві, але і більше навантаження на мережу.
  • Параметр задається у відсотках від відстані за замовчуванням, тобто 50 вказує на половину від стандартної дистанції.

Досягнення

  • Додана перевірка параметра player в кожен trigger (крім impossible).
  • Перевірка сутності (entity) в тригерах може використовувати синтаксис таблиць видобутку.

Розширені перевірки сутностей

Перевірка сутності (entity) в тригерах може використовувати синтаксис таблиць видобутку.

Стара форма запису:

Тепер цьому відповідає:

Примітка 1. Як і в таблицях видобутку, всі умови в масиві верхнього рівня повинні бути виконані, щоб повне умову було виконано.

Примітка 2. Щоб отримати доступ до нової функціональності, елементи верхнього рівня повинні бути представлені у вигляді масиву JSON. Об’єкти JSON будуть розпізнаватися в старому форматі.

Повний список розширених тригерів:

  • Нове поле player в кожному тригері.
  • bred_animalsparent, partner, child
  • channeled_lightningvictims
  • cured_zombie_villagerzombie, villager
  • fishing_rod_hookedentity
  • killed_by_crossbowvictims
  • player_killed_entityentity
  • entity_killed_playerentity
  • player_hurt_entityentity
  • summoned_entityentity
  • tame_animalentity
  • target_hitprojectile
  • villager_tradevillager

Інші зміни тригерів

  • У зв’язку з додавання player, наявний вміст location, slept_in_bed, hero_of_the_village, voluntary_exile може бути розміщено в полі location об’єкта верхнього рівня. Старий синтаксис підтримується, але вважається застарілим.

Виправлення помилок

Виправлена 71 помилка, серед яких можна відзначити наступні:

  • Ліжка в звичайному світі вибухали в біомі Пустку Незера.
  • Мокрі вовки залишалися чорними назавжди після того, як обтрусилися.
  • Малюки-лавомерки іноді народжувалися осідланими.

Установка снапшота

Щоб встановити снапшот, відкрийте Лаунчер Minecraft і включіть попередні версії на закладці «Параметри запуску».

Снапшоти можуть пошкодити ігрові світи. Будь ласка, робіть резервні копії і запускайте їх з іншої папки.

Завантажити Minecraft-сервер:

  • jar-файл сервера Minecraft

На помилки скаржитися сюди:

  • Баг-трекер Minecraft!

Реклама