Секретний маунт, кіберспорт, розробка і багато чого іншого з інтерв’ю з продюсером Shadow Arena

Портал mmoculture взяв інтерв’ю у одного з ігрових продюсерів королівської битви Shadow Arena. З нього стало відомо про розробку гри, однією секретною, неанонсированной функції і майбутнє проекту.

Нижче ви можете прочитати його переклад.

Давайте почнемо з початку. Які були основні причини відокремити режим королівської битви від Black Desert і зробити самостійним продуктом?

Це було на початку 2019 року, відразу після того, як ми запустили режим Shadow Arena в Black Desert. В той час ми зрозуміли, що у Shadow Arena є потенціал стати чимось великим. Це спонукало нашу команду почати розробляти її як окрему гру.

Як лор Shadow Arena пов’язаний з грою Black Desert?

Shadow Arena починалася як режим Black Desert. Незважаючи на те, що вона відокремилася, коріння сюжету виникли в MMORPG, і ці дві гри як і раніше пов’язані за допомогою персонажів і загального світогляду.

З якими труднощами ви зіткнулися при розробці Shadow Arena з-за того, що це перший PVP-орієнтований проект від Pearl Abyss?

Чесно кажучи, не було ніяких труднощів. У мене є досвід розробки PvP-ігор, і я був фанатом таких проектів з самого дитинства. Завдяки цьому досвіду, було дуже весело створювати гру.

Вся команда любить PvP-ігри, і їм подобається тестувати Shadow Arena. Так що при створенні гри особливих труднощів не було.

Ви завжди планували додавати готових персонажів в Shadow Arena, а не створювати з нуля?

З самого початку ми думали, що якщо Shadow Arena — повноцінна PvP-гра, то вона повинна ґрунтуватися на персонажах, а не на класах. Таким чином, система персонажів — це одна з перших речей, яку ми визначили при створенні Shadow Arena.

Ми хотіли, щоб в ньому було більше унікальних персонажів, і для цього потрібно було щось інше, ніж система класів Black Desert.

Чи була причина обмеження в 40 гравців? Ігри мають тенденцію йти як можна далі, приміром, 50 на 50 або навіть 1000 проти 1000!

Ми перевірили різні цифри і прийшли до висновку, що від 30 до 40 — це число, яке нам потрібно для стилю гри, який спочатку запланований. Первісна ідея полягала в тому, щоб було безліч битв з невеликою кількістю гравців, і все це відбувалося в рамках королівської битви.

Якщо у нас більше 40 чоловік, ми ледь бачимо битви 1 : 1 або 1 : 1 : 1. Більшість битв закінчуються собачими боями. Можна було розширити карту, щоб вмістити більше людей, але тоді стає занадто багато території і витрачається багато часу на переміщення, що означає повільний ігровий процес.

Shadow Arena призначена виключно для гравців і фанатів Black Desert Online?

Безумовно ні. Shadow Arena створена з Black Desert, але вона призначена не тільки для фанатів Black Desert. Структура гри перебудована і перероблена для PvP і любителів змагальних ігор. Якщо ви думаєте, що це просто ще одне розширення Black Desert, то будете дуже здивовані.

Звичайно, Shadow Arena відбувається в тій же всесвіту, що і MMORPG, тому шанувальникам буде приємно дізнатися про історіях, які будуть розгортатися на Shadow Arena. Shadow Arena безумовно буде пов’язана з майбутнім Black Desert.

Я помітив, що в прес-релізі Shadow Arena позначений як «аренный файтинг». Є частиною всього маркетингового плану не називати гру «королівської битвою»?

Ядро Shadow Arena зосереджено на битвах між невеликою кількістю гравців на арені з деякими PvE-елементами. Ми запозичуємо елемент з останнім уцілілим» жанру Battle Royale, але додаємо сильний аспект MOBA в класичну битву на PvP-арені. З таким ігровим процесом ми відчували, що не має сенсу позначати гру Battle Royale.

Крім того, у Shadow Arena є багато відмінних особливостей, які ви не знайдете в інших королівських іграх. Одним з прикладів є чорна завіса, яка є «кільцевої особливістю» і обмежує простір ігрового процесу. Це здається звичайною річчю для ігор Battle Royale, але гравці можуть використовувати чорний завісу в своїх інтересах, стратегічно.

Чи є якісь ключові причини, по яких гравцеві, орієнтованого на PVE, варто спробувати Shadow Arena?

Shadow Arena — це PvP-орієнтована гра. Під час матчів присутній деякий PvE-геймплей, але цей аспект більше схожий на MOBA. Наприклад, полювання і фарм монстрів — дуже важливий фактор у грі, тому що так заробляється спорядження і посилюється персонаж. У нас є деякі PvE-функції в грі, але Shadow Arena безумовно є PvP-грою.

Як поділяються сервери Shadow Arena? Чи буде це один глобальний сервер або в кожному регіоні свій?

Існує ймовірність того, що все зміниться, але ми готуємо сервери для трьох або чотирьох різних регіонів.

Раніше ми читали, що Shadow Arena буде додавати більше персонажів не тільки Black Desert, але і з усіх тайтлов Pearl Abyss. Це все ще у планах?

Звичайно!

Щодо кіберспорту, плануєте проводити регулярні турніри для Shadow Arena за межами Південної Кореї?

Я думаю, що ми повинні спочатку отримати підтримку від фанатів і тоді з’являться турніри. (Ми готові відповісти на ваші відгуки прямо зараз!)

Чи є яка-небудь важлива деталь (не оголошена) для Shadow Arena, якою ви можете поділитися?

Я хочу дати читачеві «злий» рада. Якщо ви вбили монстра боса, то можете вибрати вівтар для баффі. Одним з баффі, які ви можете отримати від Вівтаря, є виклик гіганта по імені Лайтенн, на якому ви можете кататися!

Тільки один гравець здатний викликати Лейтенна, але будь-хто може на ньому покататися. Якщо ви впевнені, що хтось збирається закликати велетня, просто залишайтеся біля Вівтаря. Коли гігант знаходиться на полі, ви можете вкрасти його.

Спасибі за ваш час! Будь ласка, поділіться деякими заключними словами цього інтерв’ю з нашими читачами.

Якщо вам подобаються PvP-ігри, будь ласка, скачайте і насолоджуйтеся Shadow Arena. Ми схвильовані і раді цій грі, а також впевнені, що ви не будете розчаровані! Спасибі!