Директор з розвитку Maincast порівняв Counter-Strike з футболом

Директор з розвитку Maincast Вадим Воробйов дав інтерв’ю, в якому порівняв Counter-Strike: Global Offensive з футболом, а також пояснив, чому в СНД популярні тільки CS і Dota 2.

«Counter-Strike легше для розуміння глядачем, в той час, перш ніж дивитися Dota 2, потрібно вивчити дуже багато інформації. Якщо ти не граєш в Dota 2, то тобі вкрай складно буде її дивитися. CS: GO ж — як футбол, вона проста і очевидна, тому CS можуть дивитися ті, хто в неї не грають. Крім того, з’явилося дуже багато нових дисциплін, які займають вагому частку ринку і, швидше за все, незабаром прийдуть і в СНД. Дивитися, безумовно, будуть більше, питання тільки що саме і в яких кількостях. Це обумовлено тим, як проводить час молода аудиторія, в яких іграх та соціальних мережах.

Чому в СНД популярні тільки CS і Dota 2? Геймінг — це велика піца. І тільки невеликий шматочок цієї піци — це кіберспорт. Fortnite і PUBG — не смотрибельны з точки зору турнірного показу гри. Коли у тебе 100 людей викидають на карту, щоб якісно все показати, потрібно 30-50 обсерверов. Ніхто не розуміє, що відбувається на карті. Ти повинен стежити за сотнею персонажів в грі. Це досить складно. З точки зору стримерства — це цікаво дивитися, тому що від першої особи я показую, що я роблю в грі. Коли відбувається турнір, то таких людей — 100 чоловік. Кого мені показати? Ти в будь-якому випадку випустиш який-небудь момент.

А чому популярні тільки дві дисципліни — мені здається, це історично так склалося. Це пішло ще з комп’ютерних клубів, коли грали в CS, Warcraft III і Dota. Той же LoL не всі сприймають, тому що він трохи простіше і графіка більш анимешная, а у нас люди не дуже таке люблять. Компанії-виробники ігри повинні пушити інтерес до ігор, проводити турніри в регіоні, розвивати інтерес, крім закупівлі реклами у Youtube», — цитує Воробйова «Чемпіонат».

Раніше повідомлялося, що Steam на тлі коронавіруса оновила рекорд за кількістю онлайн-користувачів.

Реклама