Ідея Bleeding Edge, порівняння з Overwatch і відсутність мікротранзакцій

Розробники багатокористувацького екшену Bleeding Edge випустили нове відео, в якому креативний дректор гри Рані Такер відповів на кілька питань. Ми підготували для вас переклад цих відповідей на російську мову.

Звідки прийшла ідея Bleeding Edge?

Звичайно, у Ninja Theory є великий досвід в екшенах від третьої особи, тому ми хотіли просунутися вперед, перейти на наступний рівень, подивитися, куди зможемо просунутися. У той же час, я і все команда любили грати в змагальні онлайн-ігри, так що це було природне поєднання того, у що ми любимо грати, і того, що ми любимо робити. Це почалося приблизно три з половиною роки тому, і ось зараз ми тут.

Коли анонсували нову гру, ігрове співтовариство досить часто порівнює її з уже існуючими іграми. У випадку з Bleeding Edge, найбільше її порівнюють Overwatch.

Я хочу сказати, що Overwatch — дійсно відмінна гра, тому ми любимо грати в Overwatch. Але насправді це забавно, тому що Bleeding Edge йде корінням швидше в MOBA, тому ми починали з веж, міньйонів, ліній і такого роду речей, але коли ми грали, гра нам як би говорила про те, якою вона хоче бути, і це заводило нас від початкового задуму, тому що було важко втримати такий рівень стратегії в голові одночасно з грою в третій особі. Я думаю, що насправді Bleeding Edge відрізняється від інших названих вами ігор тим, що ця відноситься до жанру екшен від третьої особи. Це не шутер і не ізометрична гра з виглядом зверху, це гра в жанрі екшен від третьої особи, тому ви будете робити комбо і ухилятися, а нещодавно ми додали в гру механіку парирування, так що є акцент на цю і на захисну механіку.

У грі є персонажі з різною дальністю атаки, але вам не потрібно цілитися у ворогів. Ваша мета все одно буде виділятися, але тут досить велика увага приділяється командній роботі, позиціонуванню та стратегії, тому я думаю, що це свого роду повернення до коріння MOBA. Я думаю, якщо люди раніше грали в MOBA, то вони побачать деяку схожість, але що дійсно відрізняє Bleeding Edge від інших проектів, так це вид від третьої особи. І у нас є кілька чудових унікальних функцій, таких як система модифікацій, яка дозволяє налаштувати гру за кожного з ваших бійців. Ви можете додати більше шкоди, скритності, лікування, живучості, щоб створити цікаву командну синергію тощо.

Що стосується ховербордов і модифікацій, про яких ви згадали, коли люди бачать ці речі в грі, вони часто запитують нас про микротранзакциях в Bleeding Edge. Це входить у наш план?

Зараз їх абсолютно немає. Звичайно, ви можете зробити попереднє замовлення на гру і отримати набір Punk Pack, в якому є трохи косметики, такий як скіни, ховерборд, стікери та інші речі. Але все інше заробляється в самій грі, включаючи всі косметичні предмети, і ми ніколи не продамо нічого, що могло б вплинути на гру. Адже дуже важливо, щоб ця гра залишалася змагальної, вірно? Ми не хочемо ніяк впливати на змагальний аспект, продаючи речі.

Нагадаємо, що перший етап закритого бета-тестування Bleeding Edge для PC і Xbox One почнеться вже наступного тижня — 14 лютого. Для того, щоб взяти участь, необхідно оформити попереднє замовлення в Steam або Microsoft Store. Також доступ до ЗБТ буде у користувачів, які оформили підписку Xbox Game Pass. Другий етап очікується 13 березня, а повноцінний реліз відбудеться 24 березня.