Зміна бойової механіки Minecraft — снапшот 5

Вже досить давно Йенс Бергенстен працює над оновленням бойової механіки Minecraft. Періодично він випускає снапшоти, які демонструють її зміни. Перші чотири снапшота були опубліковані в Reddit, але новий п’ятий снапшот опублікований на офіційному сайті гри. Чи означає це, що скоро чергове «Бойове оновлення» стане частиною гри — невідомо. Можливо, розробники просто вирішили залучити до нього більше уваги, щоб отримати більше відгуків.

А поки я пропоную вам ознайомитися з перекладом офіційного анонсу.

fromgate


Привіт-привіт!

Останні пару місяців, поки ми посилено працювали над оновленнями «Дзижчать бджоли» і «Оновлення Незера», ми випустили кілька експериментальних снапшотов для тестування нової бойової механіки. Мета цього — отримати нову систему, яка буде використовуватися і в Java Edition, і в Bedrock. Ми хочемо отримати цікаву і гнучку систему для битви з монстрами (PvE), яка також буде хороша для битви з іншими гравцями (PvP).

Робота над цими снапшоти велася повільно і окремо від інших оновлень. Коли-то в майбутньому нова механіка буде представлена у вигляді офіційного оновлення для всіх видань Minecraft. Але до цього вона буде доступна у вигляді санпшотов, які можна встановити вручну в Minecraft Java Edition. Порядок установки буде наведено нижче.

Це п’ята версія цих снапшотов, заснована на пре-релізі Minecraft 1.15.2, але несумісна з іншими версіями Minecraft. Перш ніж її запускати, не забудьте зробити резервну копію ваших світів! Ви можете прийняти участь у обговоренні цього снапшота і попередніх версій на сайті зворотного зв’язку і в Reddit.

Огляд змін (щодо Java Edition)

  • Швидкість атаки, в основному, швидше.
  • Ви можете атакувати тільки коли таймер атаки повністю перезарядився.
  • Таймер атаки скидається тільки під час атаки (перемикання предметів на нього не впливає).
  • Ви можете утримувати кнопку атаки для повторюваної атаки.
  • Зброя, в основному, завдає менше шкоди.
  • У зброї тепер різне відстань дії (тризуби дістають далі, а сокири — ближче).
  • Відновлення здоров’я від їжі збалансовано.
  • Снаряди (стріли, сніжки і т. п.) більш точні і не успадковують інерцію стрілка.
  • Експериментальні чари «Chopping» (Рубка?) для сокир.
  • Багато інших невеликих змін для тризубів, сніжків і механіки відштовхування.

Прочитати про всіх змін за весь час можна тут: 1, 2, 3, 4 (Пости на Redit, відповідні всім снапшотам: 1, 2, 3, 4, 5).

Порядок установки

  • Завантажити zip-файл.
  • Розпакувати його в папку «versions» в папці даних програми Minecraft (нижче описано, як її знайти).
  • Створіть нову конфігурацію запуску гри у лаунчер і виберіть версію «pending 1_15_combat-6».
  • Запустіть гру, всі інші файли будуть завантажені автоматично.
  • Грайте в новому світі! Ця версія сумісна з іншими снапшоти!

Як знайти папку програми

  • Windows: Натисніть Win+R, введіть %appdata%\.minecraft і натисніть «Ok».
  • Mac OS X: У Finder, в меню Go, виберіть «Go to Folder» і введіть ~/Library/Application Support/minecraft
  • Linux: ~/.minecraft або /home/<ім’я користувача>/.minecraft/

ЧАВО

Як я можу допомогти?

  • Залишіть відгук на сайті зворотного зв’язку або в коментарях на Reddit. Ми також будемо вдячні, якщо ви покажете нам відеоролик з можливими проблемами або пропозиціями. Ну, або просто скажіть, що вам все подобається 😃

Чому б просто не повернутися до механіки бою з Minecraft 1.8?

  • Тому що ми не хочемо. Також не можна зробити це в якості опції для серверів» з точки зору подальшої підтримки.

Чи буде ця механіка в Bedrock?

Коли?

  • Одного разу, коли ми будемо всім задоволені, і спільнота теж буде досить (наскільки це можливо), ми внесемо зміни в план для розробки у всіх виданнях. Іншими словами, «коли-то це точно станеться».

 

A Snapshot dedicated to changes in combat mechanics

Йенс Бергенстен, Minecraft.net