Вийшов третій снапшот зі зміною бойової механіки Minecraft

Незважаючи на те, що над розробниками висить вже цілих два оновлення (вони працюють над Minecraft 1.15 та 1.16), Йенс Бергенстен (Джеб) продовжує розвивати бойову механіку.

1 листопада він опублікував у Reddit нову тестову версію Minecraft, в яку увійшли зміни, виконані, як він пише, на основі відгуків гравців:

Що нового у третій версії «бойового снапшота»

  • Відновлена швидкість меча — 3,0 (було 2,5).
  • Перероблений режим авто-атаки (при утриманні), але тепер атака буде відбуватися на 120% заряду, що трохи повільніше ніж оптимальна атака кліками.
  • Опір відштовхуванню тепер розраховується пропорційно, а не випадковим чином.
  • Сокири тепер завжди «відключають» щити на 1,6 секунди, замість 25% ймовірності відключити на 5 секунд.
  • Сокир додано нові чари Chopping (Рубка?), які додає 1 одиницю шкоди і 0,5 секунди відключення щита на рівень (максимум 3 рівень).
  • Спорядження (стріли тощо) більше не ініціюють лічильник невразливості, що дозволить арбалету з чарами «Потрійний постріл» завдавати шкоди усіма трьома стрілами.
  • Дуга захисту щита знижена до ~100 (було 180).
  • Додана опція «Індикатор щита», яка відображає коли щит активний (аналогічно індикатору атаки).
  • Додана опція приховування щита, коли він активний.

Чари Chopping

Це експериментальний чари. Сокири можна також зачарувати на гостроту, але ці чари несумісні між собою. Є ймовірність, що це зміниться, і Chopping буде застосовуватися тільки для щитів, тоді можна буде одночасно з ними накладати на сокири чари гостроти. Але зараз у грі немає мобів, які використовували б щити, тому чари Chopping будуть марні для битви з ними (PVE).

Авто-атака

Затримка авто-атаки, ймовірно, буде видалена коли система буде перенесена в Minecraft Bedrock (для ігрових контролерів і сенсорного управління). Якщо залишиться, то тільки при грі на клавіатурі з мишею.

Реклама