Valve прокоментувала свої слова про перехід Metro: Exodus в Epic Games Store

За кілька тижнів до виходу Metro: Exodus видавець Deep Silver оголосив, що PC-версія шутера стане ексклюзивом Epic Games Store на 12 місяців, хоча гра вже довго збирала попередні замовлення в Steam.

Багато гравців виявилися вкрай незадоволені ситуацією і почали «бомбити» оцінки попередніх частин серії в Steam. З приводу ексклюзивності Metro: Exodus для Epic Games Store висловилася і сама Valve, яка назвала такий вчинок «нечесним по відношенню до аудиторії».

Через півроку пристрасті вляглися і Клеменс Кундратиц, генеральний директор компанії Koch Media, яка володіє видавництвом Deep Silver, в інтерв’ю виданню GamesIndustry.biz заявив, що готовий до подальшої співпраці з Epic Games Store. Бізнес-модель компанії він вважає найвідповіднішою для розробників і видавців.

Крім того, видання Kotaku взяло інтерв’ю у бізнес-розробника і дизайнера Steam Натаніеля Блю. У ньому він заявив, що своїм коментарем Valve не збиралася узаконювати надмірну реакцію спільноти гравців на перехід Metro: Exodus в EGS. Він зазначив, слово «нечесний» відносилося до таймингу анонсу, а не до політики ексклюзивів.

Я не думаю, що ми мали намір розбудувати людей. Це не було метою нашого коментаря. В ньому ми більше говорили про таймінгу. Гра ось-ось повинна була вийти і раптом стала ексклюзивом EGS. Ми не очікували такої реакції, яка послідувала за нашими словами – Натаніель Блю.

В подальшому Valve перестала якимось чином коментувати переходи ігор в EGS, якими невдалими не були б таймінги. За словами Блю, компанія навмисно відмовилася висловлювати свою думку, щоб не засмучувати співтовариство гравців.

Однак користувачі Steam все одно продовжили занижувати рейтинг ігор, які ставали тимчасовими ексклюзивами Epic Games Store. Самим яскравим прикладом стала Borderlands 3, однак попередні ігри серії врятувала нова система, покликана боротися з «бомбингом» оцінок, яка приховує огляди не по темі.

Важко сказати гравцям, що їм робити, а чого не робити. Я думаю, наш підхід полягає в спробах поліпшити інструменти, щоб, коли користувачі використовують їх не так, як ми очікуємо, ми могли б впоратися з цим елегантно. Але справа в тому, що гравці будуть намагатися використовувати речі, які, на їхню думку, піднімуть найбільше шуму. Якщо ми змінимо щось в одному місці, то, можливо, вони скористаються чимось іншим – Алден Кролл, дизайнер Steam.

Незважаючи на це, в кінці інтерв’ю Блю підкреслив, що Valve все-таки продовжить покращувати систему користувальницьких оцінок, хоча розробники не змогли поділитися конкретними планами.

Реклама