Вийшов другий снапшот зі зміною бойової механіки Minecraft

Деякий час тому Йенс Бергенстен (Джеб) опублікував робочу версію Minecraft Java Edition, зміни до якої були присвячені бойової механіки гри. Зараз вийшла друга версія цього «бойового снапшота».

Крім цього, Йенс у своїй публікації звернув увагу на наступні факти:

  • Тема наступного великого оновлення Minecraft буде оголошена на MINECON. Тестування бойової механіки проводиться паралельно з розробкою цій версії гри, і результати з’являться в грі тоді, коли буде вирішено, що все добре. Тобто наступне оновлення — це не «Бойове оновлення» (Combat Update).
  • Дистанція атаки зброї активна завжди, але при спеціальних атаках вона збільшується на півблока.
  • Авто-атака з допомогою утримання буде завжди включена при використанні ігрового контролера або сенсорного управління.

Що нового у другій версії «бойового снапшота»

  • Зменшена швидкість атаки мечів.
  • При нападі, якщо гравець крадеться (сів), щит буде відключатися на час атаки.
  • Відключена авто-атака при утриманні кнопки.
  • Виправлено масштаб індикатора атаки в хотбаре.
  • Виправлені помилки, пов’язані з творчим режимом.

Завантажити снапшот і залишити свої побажання по покращенню можна тут.

Реклама