SQreen про зміни в матчмейкинге: «Краще пізно, ніж ніколи»

Гравець PRIES Халед sQreen Ель-Хаббаш прокоментував нововведення в рейтинговому матчмейкинге в Dota 2. Він зазначив, що Valve знадобилося дев’ять років, щоб почати працювати над підбором гравців.

Публікується зі збереженням орфографії та пунктуації джерела

Халед sQreen Ель-Хаббаш:

«Всього лише 9 років знадобилося для Valve щоб почати змінювати матчмейкинг.. Краще пізно, ніж ніколи».

6 серпня Valve об’єднала груповий і одиночний рейтинг в Dota 2. Також розробники додали підбір ігор з ролями, який доступний всім бажаючим. Тепер рейтингові очки будуть ділитися виходячи з того, яку роль ви вибрали — кор або саппорт. Прочитати про це та інші зміни останнього оновлення можна за посиланням.

Реклама