Call of Duty: Modern Warfare стане першою грою на консолях з підтримкою VRS

В свіжому епізоді DF Direct технічні експерти підрозділу Eurogamer обговорили різні технічні особливості перезапуску Call of Duty: Modern Warfare, приділивши особливу увагу VRS — змінної швидкості затінення об’єктів.

Якщо коротко, методика динамічно визначає ключові об’єкти в кадрі, знижуючи якість тих, які погано видно (наприклад, знаходяться в тіні або закриті іншими об’єктами), і підвищуючи тих, які навпаки знаходяться в полі зору гравця.

Все це відбувається настільки швидко, що користувач і зовсім не помічає таке «чарівництва», але впровадження такої технології дозволяє прискорити продуктивність. Вперше методику застосували в Darkness II: The New Colossus на РС.

Однак для реалізації VRS в її нинішньому вигляді потрібна сучасна відеокарта NVIDIA на базі Тьюринга, чим не можуть похвалитися PS4 і Xbox One. Фахівці Infinity Ward ж впроваджують технологію на рівні програмного забезпечення.

В якості прикладу реалізації технології спеціаліст Digital Foundry назвав лісову карту з режиму «Вогневий контакт», де «бюджет» заліза віддає більшу перевагу візуалізації дерев, а менший — неба, де використовується більш стандартний скайбокс.

За словами розробників, впровадження VRS може знизити навантаження з певних об’єктів в 2-3 рази, що при грамотній реалізації дасть повністю стабільну частоту кадрів укупі з іншими технологіями зразок динамічного вирішення.

До речі, в березні Microsoft додала підтримку VRS в API DirectX 12.

Вихід Call of Duty: Modern Warfare відбудеться 25 жовтня на PS4, Xbox One і РС. З 12 по 21 вересня в чотири етапи пройде тестування шутера.

Реклама