160 мільйонів геймерів-американців додані в список можливих терористів

«Ми бачили цифри [теракт в Ель-Пасо і Дейтоні в Америці], і, чесно кажучи, вони жахають», — повідомив голова палати представників неповнолітніх Кевін Маккарті, який нещодавно припустив зв’язок між діяльністю [ігровий] двох з трьох американських громадян і недавньої трагічної стріляниною в Ель-Пасо і Дейтоні. «Я не знаю, як, чорт візьми, ми зупинимо це в наступний раз, якщо не почнемо відстежувати кожної людини за допомогою облікового запису PS Plus або XBox Live. Іншого шляху просто немає».

Нова класифікація зажадає великих перевірок і періодів очікування для ігор, які отримують ESRB рейтинг M, а також заборона на будь-які шутери від першої особи, в які грають в громадських місцях.

Насильство у відеоіграх довгий час було джерелом суперечок, починаючи з слухань у конгресі Джозефа Лібермана в 1993 році і закінчуючи масовими вбивствами в школі Колумбайн, а також практично кожен раз під час розмов про закони, що стосуються реального зброї.

«Ми повинні ізолювати це і зупинити раз і назавжди поширення машин насильницької ненависті, особливо до того, як вони покинуть країну і стануть світовою проблемою», — сказав Маккарті. «Боже, допоможи нам усім, якщо це коли-небудь трапиться. Я зроблю так, щоб республіканці жодним чином не підвели весь світ».

Реклама