Ентузіасти додали трасування променів в Crysis 3

Мода на додавання трасування променів в ігри триває. Цього разу шанувальники попрацювали з Crysis 3, використавши експериментальну версію ReShade. Однак для повноцінної роботи потрібно відеокарта рівня NVIDIA GeForce RTX 2080.

Повідомляється, що нова модифікація дозволяє гнучко налаштовувати рівень якості рейтрейсінга, а карти вистачає на відтворення гри з частотою 60 кадрів в СЕКУНДУ при дозволі 1080p.

В цілому, система ReShade поки ще перебуває на стадії альфа-тестування, тому можливі огріхи в роботі і не зовсім правильну реалізацію трасування променів. Однак для поліпшення сучасних ігор і цього вже вистачає.

Однак подібні модифікації виконують і іншу важливу роботу. Вони задають стандарти для майбутніх ігор і показують переваги рейтрейсінга на тих проектах, які його не мали початку. А отже, можна сподіватися, що в майбутньому підтримка трасування променів стане стандартом де-факто для всієї ігрової графіки.

Реклама