«Це все він»: у скандалі з G2A відкриваються нові грані

Здавалося б, як інді-розробники, так і платформа G2A, проти якої вони виступають, давно вже виклали всі карти на стіл. Творці ігор просять скачувати піратські копії замість того, щоб купувати крадені. Магазин розповідає, що вчиться на своїх помилках і обіцяє десятикратне відшкодування, якщо буде доведено, що в нього потрапили нелегальні ключі.

Томас Фауст, перекладач і співробітник видання Indie Games Plus, розповів про електронному листі, який він отримав від G2A. Хтось, який назвався Едріаном, пояснював, що магазин страждає від того, що не всі розуміють правильно його бізнес-модель. Тим часом G2A намагається всіма силами підтримувати розробників і гарантувати прозорість і безпеку всіх угод.

Власне, щирий посил псує один-єдиний абзац.

Ми написали неупереджену статтю про те, що неможливо продавати крадені ключі на ігрових ринках. Ми хотіли б опублікувати на вашому сайті без помітки про спонсорство і без прив’язки до G2A. Це чесний текст, просто огляд проблеми з перепродажем крадених ключів.

Якщо ви зацікавлені в публікації, повідомте мені ціну і поділіться своєю думкою про подібний контент.

G2A

У твіттері, де Томас Фауст опублікував скріншоти листи, представник магазину визнав, що цей текст справді був відправлений у десять різних видань.

Ці електронні листи були розіслані нашим співробітником без дозволу, за що ми приносимо свої вибачення Indie Games Plus і дев’яти (!) іншим ЗМІ, які отримали цю пропозицію. Він зіткнеться з суворими наслідками, так як це абсолютно неприпустимо.

Тим часом петиція Майка Росса про заборону G2A перепродувати ключі до ігор інді-розробників вже набрала майже 4000 голосів.

Реклама