В Minecraft змінять бойову механіку — розробники просять її потестувати

Керівник проекту Minecraft Java Edition Йенс Бергенстен (Джеб) виклав тестовий снапшот Minecraft, призначений для перевірки планованих змін бойової механіки.

Взагалі, про те, що розробники планують щось робити з бойової механікою, відомо давно. Але зараз Джеб сформулював основні претензії до поточних версій гри:

Java Edition:

  • Занадто повільна для PVP — недостатньо задоволення від гри.
  • Наноситься шкоди у секунду не може перебити регенерацію.
  • Занадто складний для розуміння новими гравцями.

Bedrock:

  • Ускладнене управління з допомогою ігрових контролерів.
  • Зброї дуже схожі.
  • Броня не збалансована.

Снапшот, який пропонує протестувати Йенс, містить наступні зміни:

  • Значно більш швидка атака.
  • Атака успішна, тільки якщо вона повністю «заряджена». Навіть якщо постійно кликати.
  • Клавішу атаки можна утримувати.
  • У зброї різна довжина (відстань для атаки).
  • Якщо ви зупиняєте атаку, то лічильник буде «заряджатися» до 200%.
  • На 200% можна здійснювати спеціальні удари (критичні, разючий, відкидання). Така атака діє на збільшеному відстані.
  • Разючий удар проявляється тільки на мечах з відповідними чарами.
  • Критичний шкоди (з наскоку) ігнорує щити.
  • У щитів немає часу «розігріву».
  • Щити піднімаються при натисканні на кнопку «присісти».
  • Якщо ви вдарили когось, то «час невразливості» цілі буде менше, якщо у вас швидке зброю.

Ця версія не включена в лаунчер — її потрібно завантажити окремо і розмістити в папці versions, розташованої в директорії, куди встановлено Minecraft (не плутати з лаунчер).

Реклама