Продемонстровано геймплей Minecraft Dungeons

На конференції E3 був продемонстрований трейлер гри Minecraft Dungeons. Одночасно на сайті Minecraft було опубліковано інтерв’ю з керівником проекту Мансом Ольсоном, переклад якого я пропоную вашій увазі.

Що може бути більш хвилюючим, ніж оголошення про розробку нової гри, як ми це зробили з Minecrft Dungeons у вересні минулого року? Думаю, практично нічого.

За винятком того, коли ви нарешті можете вперше продемонструвати всі принади ігрового геймплея в 90-секундному відео, що показує нових мобів і зброя, нові простори і нового епічного боса, якого звуть Редстоуновым Чудовиськом. З таким гарним ім’ям знайомство повинно бути приємним, вірно?

І звичайно, не зашкодить, якщо я скажу, що трейлер завершується оголошенням про те, що гра підтримує гру на чотирьох гравців в локальному або онлайн кооперативі, а також розкрию, що гра вийде не тільки на Windows ПК, але ще на Xbox One, Xbox Game Pass, Nintendo Switch і Playstation 4.

Ось цей трейлер:

І хто може бути схвильований усім цим більше, ніж той, хто дізнавшись про гру, повинен писати в блозі про неї? Думаю, практично ніхто.

Ну, може тільки гейм-директор Minecraft Dungeons Манс Олсон, який останні кілька років працював у складі невеликої команди, щоб дати життя грі, про яку він навіть не міг поговорити з ким-небудь за межами Mojang.

Всі ці хвилювання може перевершити тільки можливість поговорити з Мансом Олсоном про трейлері Minecraft Dungeons і можливість одночасно оцінити ексклюзивні подробиці про гру!

Манс: В перші секунди трейлера ми отримуємо можливість поглянути на Редстоуновое Чудовисько (Redstone Monstrosity). Воно може здатися знайомим, якщо ви згадайте високу і зловісну тінь в кінці трейлера, який ми показали на Minecon.

Потім ми здійснюємо проліт над Вогняною кузнею, в якій живе Редстоуновое Чудовисько.

А потім переміщаємося на рівень, який називається Пустельний храм.

Томас: Я пам’ятаю їх з першого трейлера!

Манс: Правильно! Це абсолютно новий моб — Скелет-стражник (Skeleton Vanguard). А ззаду, на троні, можна побачити Безіменного, що велить нежиттю. Це ще один новий моб для всесвіту Minecraft. І ось після чергового прольоту ми бачимо знайомі обличчя —

Томас: Привіт, зомбі! Привіт, кріпер! Привіт, скелет!

Манс: Точно. Привіт, моби. У будь-якому разі, зараз ми в Лісах кріпера, де гравець починає свої пригоди. Тут же ми можемо вперше познайомитися з персонажем.

Томас: Привіт… Але це ж не Стів. І це не Алекс. Це…?

Манс: Це Валорі, один з чотирьох персонажів гри. Але взагалі-то ми використовуємо скіни. Гравці зможуть змінювати зовнішній вигляд, але у всіх персонажів будуть однакові характеристики та вміння.

Томас: Це чесно.

Манс: А ось починаються активні дії! Гравець б’ється зі скелетом —

Томас: Поки, скелет…

Манс: — за допомогою вудки.

Манс: Ви керуєте персонажем за допомогою клавіатури і миші або геймпада. Валорі б’ється з розбійником і зомбі, перш ніж заглибитися в ліс. У грі буде доступний і ближній, дальній бій. Гравці можуть нести одночасно зброя обох типів.

Томас: О, що це? Таємний склеп!

Манс: Ага! Деякі знахідки дуже корисні. Наприклад, тут — це частина броні і гігантський молот! Це моє улюблене зброю. Воно дуже забавно стукає, а моби так і розлітаються в різні сторони. Мабуть, ми їм озброїмося!

Томас: А це перший погляд на інвентар гравця. Схоже тут багато цікавого.

Манс: Так. Тут відображається рівень гравця, що залишилися окуляри чарівництва і смарагди. Смарагди — це виключно ігрова валюта, за яку можна купувати предмети у торговців у грі. Інвентар — це те, де можна екіпіруватися бронею, зброєю або потужними артефактами. А ще тут можна зачарувати екіпіровку.

Ось чари в роботі! Ми зачаровали молот громовими чарами, які б’ють блискавкою в мобів. Це прикольно.

Томас: Я знаю це місце. Ми повернулися в Пустельний храм.

Манс: Це досить небезпечне місце! Будемо сподіватися, що ця міні-карта вкаже шлях до виходу. Знову дивимося в інвентар і бачимо, що ми вже отримали багато рівнів і знайшли багато предметів. Ми одягнемо один з артефактів, які знайшли — Пошкоджений маяк!

Манс: Промінь маяка знайомий гравцям Minecraft, але в Dungeons — у нього абсолютно нове призначення. Тут можна побачити ще багато предметів, але ми їх залишимо на потім.

Томас: Він просто проривається крізь мобів!

Манс: Опв. Наш герой переможений. На щастя, поруч союзник, який нас врятує. В мережевій грі життя можна втратити, тільки якщо загинула вся команда. Тому потрібно швидко оживляти один одного! Отже, команда в зборі і рветься в бій.

Томас: Ключ! Я пам’ятаю його по одному або двом кадрів в трейлері на Minecon.

Манс: Голем-ключ! Це чарівне невелике персонаж, який підкорив серця багатьох в нашій команді, і тих, хто помітив його поява в ролику на Minecon. Він проведе вас крізь замкнені двері, видаючи при цьому дивні звуки. Ключ спробує втекти від гравця при першій же можливості.

Томас: Знову бій. Ми використовуємо новий щит, але що тут відбувається?

Манс: Ми закликали друзів — вовка і залізного голема. Це вихованці, або точніше сказати, компаньйони, яких гравці можуть брати з собою, щоб вони допомагали у битві.

Томас: Вражаючий стрибок!

Манс: Щоб так стрибнути, ми використовували перо, яке відкидає гравців геть в момент приземлення. В останній сцені ми там, де вже були — разом з Редстоуновым Чудовиськом!

Томас: В останній сцені Архизловред сіє жах з допомогою назв платформ, розкриваючи все більше і більше назв! Схоже, у твоєї команди повно роботи, Манс.

Манс: Можна сказати і так. Ці додаткові платформи — це те, що нас дуже радує, тому що це дозволить більшій кількості гравців зіграти в Minecraft Dungeons навесні 2020 року. Слідкуйте за новинами в твіттері @dungeongame.