Sucker Punch на честь десятиліття inFamous розповіла про розробку гри

Рівно 10 років тому, 26 травня 2009 року, в США на PlayStation 3 відбувся вихід оригінальної inFamous (у Росії — «Погана репутація»), а в честь десятиліття франшизи розробники з Sucker Punch вирішили поділитися різними деталями розробки проекту.

Приміром, робочою назвою гри було True Hero («Справжній герой»), а до моменту анонса на ігровій виставці Е3 2007 студія підготувала дві версії дебютного ролика з різними назвами, оскільки торговельну марку inFamous ще не встигли остаточно затвердити.

1) The original working title for inFAMOUS was True Hero. We tried out many titles, and even at the E3 2007 reveal we were awaiting legal clearance for “inFAMOUS.” We had a backup trailer ready with antitle just in case, but luckily inFAMOUS was approved in time. pic.twitter.com/mqTHhh2jo3

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

Логотип True Hero з дебютного трейлера

У телефонних будках в ранній версії inFamous гравці могли змінювати супергеройський наряд на цивільний одяг.

2) In an early version, you could switch out of your superhero outfit into civilian clothing by changing in phone booths. pic.twitter.com/YM0lteQ2Ep

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

Однією з ідей на початку розробки була можливість відкривати нові магазини в районах міста, щоб підтримувати щастя серед городян.

3) Early on, the pitch included super-heroic actions like customizing buildings to give a neighborhood new types of shops to keep citizens happy. pic.twitter.com/8NGG11nGKv

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

Поки для протагоніста не вибрали ім’я (Коул Макграт), в студії називали його Gearwolf — тоді у нього було набагато більше волосся. У дебютному трейлері inFamous 2 Коул як раз нагадує первинний концепт протагоніста з оригіналу.

4) At one point in production before a name for the hero was chosen, the studio referred to him by the nickname “Gearwolf” and he had a completely different hair style. pic.twitter.com/D3z9R6NXXZ

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

У певний момент розробки персонажі говорили нісенітницю, а взаємодія з ними відбувалося через вікно емоцій.

5) Characters once spoke in a gibberish language and interactions included emotes instead of full dialogue. pic.twitter.com/4zFeBri5jY

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

Sucker Punch експериментувала з невеликою кастомізацією персонажа, включаючи можливість міняти зачіску, вбрання тощо.

6) We experimented with light character customization you that allowed to change your hair, outfit, and more. pic.twitter.com/1xyKxXFm0R

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

У процесі виробництва у Коула були телекінетичні здібності — він міг кидати металеві об’єкти на кшталт номерних знаків, дашків, вивісок тощо.

7) During development, the hero could use telekinetic powers to draw “throwable” metal objects like license plates, hubcaps, stop signs and bicycle sprockets into his hands to use them as weapons. pic.twitter.com/nyEbORvAEY

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

У певний момент виробництва протагоніст міг керувати транспортом і робити різні трюки — займатися своєрідним паркуром на мотоциклі, наприклад.

8) At one point, the hero could do vehicle stunts including motorcycle parkour. pic.twitter.com/r0qeCSyotZ

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

До того ж команда експериментувала зі здатністю кататися по місту на невидимому енергетичному полі (як на скейті).

9) We also experimented with the ability to “skate” through the city using an invisible energy field. pic.twitter.com/ukHNWF3gkv

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

Бонус: вихідні телефонні повідомлення Sucker Punch досі використовують голос Зіку.

10) To this day, Zeke’s voice is still Sucker Punch ‘ s outgoing voicemail message. pic.twitter.com/r4xPIMNY8d

— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26 травня 2019 р.

Реклама