Мод для першої Crysis додає трасування променів і кооператив

Поява лінійки графічних карт NVIDIA RTX не призвело до народження сотні проектів з підтримкою рейтрейсінга, проте спонукало шанувальників додати цю технологію до вже існуючих ігор. Спочатку вона з’явилася в Quake 2 (у фанатському і офіційної версії), а тепер добралася і до першої частини Crysis.

Це було реалізовано за допомогою інструменту Reshade, який розширює можливості звичайного DirectX, додаючи нові ефекти, в тому числі рейтрейсинг. Поки що можливість доступна тільки в альфа-версії інструменту, проте навіть такого рівня вистачає для поліпшення графіки.

Поки поліпшений тільки перший рівень гри. Крім того, Reshade обробляє тільки те, що видно на екрані. Тобто трасування променів є лише там, куди «дивиться» віртуальна камера. Також система працює лише з глибиною висвітлення і кольором, бо є варіанти, коли трасування некоректна.

І, зрозуміло, все це вимагає неабиякої обчислювальної потужності. При цьому в інших старих іграх інструмент також можна використовувати. Інша справа, візьмуться за це студії, чи все знову ляже на плечі ентузіастів.

Крім того, в грі з’явилося кооперативний режим, хоча поки він працює погано. Розробники заявили, що їм довелося чимало потрудитися, щоб запустити парну гру. А ось в Minecraft використовувалася інша, хоча і схожа, технологія: трасування шляхів.

Реклама