Minecraft Dungeons — нова інформація від розробників

У минулому році компанія Mojang на конференції Minecon розповіла про плани випустити гру у всесвіті Minecraft. З тих пір про неї нічого не було чутно.

Ідея Minecraft: Dungeons виглядає досить непогано: четвірка героїв бореться з монстрами в підземеллі; але з моменту цього анонсу про проект було чути трохи менше, ніж нічого. На щастя, не назавжди. Розробники готові поділитися інформацією про Minecraft: Dungeons, а ми змогли сісти і поговорити з Девідом Нисшагеном в стокгольмському офісі Mojang.

Розробка Minecraft Dungeons почалася близько трьох років тому, коли кілька розробників компанії працювали в команді над грою для одного гравця. У якийсь момент стало зрозуміло, що виходить щось цікаве, і вони розширили гру, щоб в неї можна було грати вчотирьох. Це не означає, що доведеться грати з друзями. Гравці-одинаки теж зможуть битися зі злим Архизловредом і його монстрами, а друзі можуть підключатися і відключатися — складність гри при цьому регулюватиметься автоматично.

Гравці не прив’язані до певних ролей, хоча, певні стилі, такі як маги, стрільці і воїни, в ній присутні. Замість фіксованих навичок і здібностей гравці, можуть змінювати свою роль, скориставшись новими предметами. Надівши важку броню, каже Нисшаген, ти стаєш «танком». А з легкими обладунками ти будеш діяти швидше і будеш краще звертатися зі зброєю дальнього бою.

«Хочеш цю круту річ? Ну, тоді знайди її, одягни або візьми в руки» — говорить він.

Minecraft:Dungeons присвячений битв і пригод, так що гравцям не доведеться будувати що-небудь і рити шахти. Інші елементи основної гри, наприклад чари, будуть використані, якщо підійдуть. Спочатку, каже Нисшаген, команда пробувала використовувати ту ж систему, що і в Minecraft, але вона виявилася незручною і складною для швидкого ритму гри, до якого вони прагнули. Вони придумали компроміс, який надасть гравцям можливість користуватися чарами без використання складних меню і маніпуляцій.

«Можна уявити це так. Падає меч. У меча є пара різних варіантів чар.» — пояснює Нисшаген — «Ти піднімаєш меч і вибираєш чари, якими його зачарувати. Потім наступний меч. Він виглядає точно також, у нього така ж анімація, але в нього можуть бути інші випадкові чари. Одне з них може бути дуже потужним і завдавати шкоди одразу кільком противникам. Інше, я не знаю, може отруювати ворогів на час. Навіть у двох схожих предметів може бути безліч різних властивостей».

Гравці зможуть купувати зброю і спорядження за смарагди, які вони будуть забирати у переможених ворогів. Деякі предмети будуть мати захисними властивостями для всієї команди. Наприклад, аура лікування, яка буде діяти на всю команду, поки друзі знаходяться поруч.

В трейлері показані підземелля, але Нисшаген каже, що гра використовує переваги різноманітності Майнкрафта. «Є кілька рівнів або кілька біомів, які розташовані на відкритій і великої поверхні».

Я не зміг повністю витягнути з нього структуру гри. Але він сказав, що гравці зможуть повертатися і досліджувати області, які вони вже відвідали, а також, що буде щось на зразок центрального світу.

Рівні будуть створюватися за допомогою процедурної генерації, що навело мене на думку, чи зможуть гравці обмінюватися цікавими сидами (ключами генератора), як в Minecraft або в The Binding of Isaac. Нисшаген відповів, що в команді є любителі швидкісного проходження ігор, і вони вважають важливим, щоб такий стиль гри теж був можливий. Він сказав, що не може нічого обіцяти, але вони розглядають таку можливість.

Навіть без будівництва Minecraft: Dungeons намагається використовувати те, що робить звичайний Minecraft цікавим для дослідження. На додаток до бою зі знайомими монстрами — скелетами і павуками, гравці побачать і декілька абсолютно нових мобів. Це не виглядало б страшно, якби не один персонаж — чарівний маленький ключик, який буде радувати і засмучувати гравців. Він буде тікати, як тільки вгледить десь наближаються гравців, і потрібно буде кілька разів його вдарити, перш ніж вдасться підняти. І про це, схоже, простіше розповісти, чим зробити.

Ну що ж, подивимося, як він швидко бігає вже в цьому році, коли Minecraft Dungeons вийде на ПК.

Реклама