Шлях до успіху — як Pearl Abyss створила одну з кращих MMORPG

Тема занепаду в жанрі MMORPG набагато рідше зачіпається геймерами, ніж в інших жанрах і таких франшизах, як Tom clancy’s Rainbow Six: Siege, Apex Legends, Fortnite та ігор-сервісах, які вкоренилися у суспільстві.

Існує багато MMO, які як і раніше популярні серед величезної кількості користувачів. Це World Of Warcraft, The Elder Scrolls Online, Guild Wars 2 і Final Fantasy XIV. Хоч Black Desert від творців Pearl Abyss не найпопулярніша, на ній все ж заробляють певну суму грошей і вона знайома серед великого кола гравців на багатьох платформах, включаючи мобільні.

GameDaily поговорили по електронній пошті з Робіном Юнгом про успіх релізу і про те, як їх план розвитку зіграв велику роль в цьому.

«Коли гра тільки знаходилася в розробці, в моді були мобільні ігри, і більшість людей вважали, що PC MMO не виживуть», — зауважив Юнг. «Незалежно від цих проблем ми створили проект, який виходить за рамки регіональних і культурних меж. Ми вважаємо це нашим найбільшим досягненням».

Black Desert, безумовно, перевершила ці культурні кордони, особливо в Азії, де домоглася найбільших успіхів серед геймерів.

«У гри є віддана фанатська база як в азіатському, так і західному регіонах. Їх відгуки допомогли нам поліпшити гру в багатьох відносинах, включаючи лайв-сервіси, новий контент, розповсюдження додаткових регіонах», — продовжив він. «Я пишаюся тим, чого досягла наша команда в цьому відношенні».

«Ми навіть не мріяли досягти валового обсягу продажу у 1 мільярд доларів при першому запуску гри, не кажучи вже про те, щоб бути однією з небагатьох франшиз MMO, успішно випущених для ПК, консолях і мобільних платформах. Це, мабуть, один з найбільш важливих етапів для нас, заслужений результат нашої команди».

Pearl Abyss працювала виключно над Black Desert більшу частину десятиліття. Саме завдяки такому рівню концентрації проект став тим, чим він є зараз. У серпні 2018 року компанія представила Black Desert: Remastered, де були оновлені візуальні елементи і поліпшений фірмовий движок, який використовується виключно в Black Desert.

Але виявляється, що у Pearl Abyss «крутиться на кілька тарілок більше». Ми запідозрили це після придбання Pearl Abyss компанії CCP Games у вересні 2018 року.

«MMO вимагають багато зусиль, часу, ресурсів для розробки, розвитку і підтримки лайв-сервісів», — зазначив Юнг. «Black Desert спочатку створювалася маленькою командою (менш 100 чоловік) з любові до жанру. В останні 4 роки ми працювали старанно, щоб привернути увагу якомога більшої кількості гравців з різних точок Землі на різних платформах. Згодом кількість співробітників зросла до 700 осіб. Сьогодні, коли в більш ніж 150 країнах зареєстровано більше 18 мільйонів користувачів, їй, як і раніше, потрібна цілеспрямована робота та правильне обслуговування, з залученням нових регіонів і платформ».

«Незважаючи на те, що Pearl Abyss відома лише завдяки Black Desert, в даний час ми працюємо ще над кількома новими MMO-проектами, які знаходяться в стадії розробки. Ми дуже раді поділитися тим, що буде далі і в майбутньому опублікуємо більше деталей».

Ігри в режимі реального часу за типом Black Desert зазвичай мають межу, коли кількість гравців різко зростає і ігровий контент починає співпадати з очікуваннями геймерів. Коли Fortnite досягла своєї межі в 2017 році, гра послідовно розвивалася, щоб відповідати тому, що шукають гравці. І тепер існує платформна гра на консолях, мобільних пристроях та ПК.

У випадку з Black Desert переломного моменту практично не було. Це дозволило грі досягти аудиторії в розмірі 18 мільйонів гравців і заробітку близько мільярда доларів. До цього автори прийшли через ряд ринкових умов, які взаємодіяли один з одним, включаючи глобальний охоплення проекту на ПК.

«Вихід комп’ютерної гри на ринках по всьому світу допоміг досягти успіху», — пояснив Юнг. «Більш пізні випуски для мобільних девайсів і консолі Xbox One допомагають розширенню, так як Black Desert Mobile досягає 30 відсотків продажів тільки в Азії».

Азія продовжує залишатися домінуючим ринком цієї гри здебільшого з-за уподобань гравців на сході порівняно із заходом.

«Говорячи від імені нашої корейської студії, можу сказати, що ігри на ПК з мережевими можливостями раніше були поширені на сході, в той час як на заході на піку популярності були консолі без мережевих можливостей», — пояснив Юнг. «Звичайно, за останні 10 років ситуація істотно змінилася на обох ринках. У таких країнах, як Японія і Китай переваги розходяться».

«З урахуванням вищесказаного, ми спостерігаємо безперервний перехід на сході і заході, в якому використання ігрових приставок і ПК досягає рівності, що приводить до збільшення подібності гри з різних точок Землі, ніж коли-небудь раніше. Ми сподіваємося, що багатоплатформовий підхід до Black Desert усуне розбіжності, даючи геймерам з різних платформ насолодитися грою однаково. Ми приділяємо багато уваги грі через регіональні межі і бачимо значні поліпшення на заході» .

Для Юнга історія успіху Black Desert — це поєднання ринку і «акценту Pearl Abyss на якості та технологіях». Саме це дозволило команді розробників зробити свою кращу гру. Оскільки у грі використовується фірмовий движок Pearl Abyss, все можна налаштувати в «домашніх умовах», не вдаючись до зв’язку з постачальниками, щоб з’ясувати, як змусити що-небудь працювати. Це означає, що розробники можуть швидко реагувати на відгуки гравців і покращувати гру протягом мінімального проміжку часу.

Але для розробників не завжди все було гладко і сонячно — в кожному подорожі є свої проблеми. І для Black Desert вони почалися вже на перших етапах.

«Ця проблема виникла не відразу, але все таки ми з нею зіткнулися. Вона полягала в побоюванні запуску гри тільки на ПК, не звертаючи уваги на мобільні пристрої», — сказав Юнг.

«Тим не менш, наша команда приділяла багато часу зворотного зв’язку з гравцями, продовжувала вдосконалювати свій проект, щоб зробити чудову гру. Я також дякую за старання і потенціал гри на ринках за межами Кореї. Це було нелегкою справою, так як наші ресурси були сильно обмежені».

Тепер, коли Pearl Abyss переходить на новий етап, знову виникають складнощі, з якими корейська компанія раніше ніколи не стикалася.

«Зараз перед нами стоїть ще один складний етап — вихід компанії на новий рівень», — продовжив він. «Тепер у нас є три офісу за межами Кореї. Ми докладаємо всі зусилля, щоб стати глобальною компанією, здатною задовольнити запити гравців по всьому світу. Ми відкрили штаб-квартиру в Північній Америці, а точніше в Манхеттен-Біч, Каліфорнія, в грудні минулого року. Також ми придбали CCP Games, творців популярної космічної MMORPG EVE Online, щоб об’єднати зусилля у розробці й обслуговуванні кращих в світі MMO. Це послужило досвідом, який нас багато чому навчив».

«Ми також продовжуємо стежити за стратегічними інвестиціями і можливостями партнерства за межами Кореї для стратегічного ходу. Це дозволяє нам вивчати ринки в усьому світі і зміцнювати позиції у цих регіонах».

Світові ринки кажуть: мобільний телефон — це сила, з якою потрібно рахуватися. ПК може бути корінням Black Desert, в той час як консолі гілками. Але для охоплення більш різноманітної аудиторії (тих, у кого немає доступу до Wi-Fi або стаціонарним розважальним платформ, таких як ПК або консоль), Pearl Abyss необхідно розширити поле діяльності. І завдяки їх движку, випуск на мобільному телефоні, можливо, не був легким, але це було набагато простіше, ніж могло бути.

«Ми вирішили створити мобільну версію, яка б не пішла на компроміс і глибину ігрового процесу оригінальної версії для ПК», — зазначив Юнг.

«Ми вважаємо, що нам вдалося зробити це з Black Desert Mobile. Досі реакція (в Азії) була виключно позитивною. Зараз ми докладаємо всіх зусиль, щоб донести її до геймерів на заході і поширити на інших ринках по всьому світу. Ми плануємо підняти планку і довести, що хороші MMO можуть бути і на мобільних телефонах».

У той же час, мобільні пристрої — не єдине місце для Pearl Abyss і Black Desert. Звичайно, це важливий стратегічний елемент для компанії і для гри, але Юнг був непохитний у тому, що «кожна платформа однаково важлива». Замість цього він зосереджений на тому, яким буде наступний рубіж в іграх.

«Ми задаємося питанням, як адаптуватися в середовищі розвивається платформ з рівністю можливостей на всіх пристроях», — сказав він.

«Хмарні ігри являють для нас цікаву область, особливо з урахуванням того, що вони і 5G розвиваються з частими досягненнями в області технологій. Наша компанія уважно стежить за ними для пошуку нових можливостей. Ми вважаємо, що є однією з небагатьох ігрових компаній в світі, створених для адаптації і ростемо з цими технологічними досягненнями».

Black Desert значно зросла у всіх сферах з моменту її початкового запуску в Кореї в 2015 році. З тих пір Pearl Abyss створила MMO-пісочницю практично на всіх основних платформах, включаючи Xbox, PlayStation, яка, ймовірно, ввійде в дію в майбутньому, хоча ми не обговорювали це в нашому інтерв’ю.

Black Desert довела, що саме якість Pearl Abyss вводити нововведення в гру і постійно итерировать продукт поки він не стане ідеалом також є важливим показником успіху. І це в умовах, коли багатокористувацький досвід в іграх на кшталт Fortnite і Apex Legends є нормою.

Реклама