ТОП кращих ідей для Minecraft. Вересень 2018

Кожен місяць на сайті Reddit.com гравці пропонують сотні своїх ідей для гри. З цієї купи вибираються найбільш цікаві і виходить “топ кращих ідей за місяць»
Тематика Вересня — «Зачарования».

ТОП кращих ідей за Вересень 2018:

Нові обличчя для гарбузів!
Скоро Хеллоуїн, а значить, саме час починати вирізати особи на гарбузах. Автор пропонує 24 нових дизайну для вирізів.

Самі різні, від страшних до кумедних. Є і цікаві варіанти у вигляді осіб різних мобів, а також печі і лампи.

1 з 20

• Зачарование «невагомість» повинно дозволяти гравцеві стрибати по грядках не ламаючи їх.
• Падаючи, гравець може почати пікірувати вниз злегка прискорюючи падіння.
• У день народження гри, в торті повинна бути свічка або факел.
• Опція «Авто-стрибок» повинна бути виключена при першому включенні гри.
• Ліанах необхідно обмежить максимальну довжину зростання. (Джунглі починають виглядати жахливо коли всі ліани з дерев доростають до землі)
• Частки при використанні кісткового борошна можуть бути червоними, показуючи тим самим, що її неможливо застосувати в даному місці.
• Коли гравець спить, над ним повинні показуватися частинки «Zzzz».
• Цеглини і колони з діориту, граніту і андезиту.

1 з 5

• Піщаник з піску душ.
Такий же як і звичайний пісковик, але коричневий.

1 з 6

• Паперові ліхтарики.
При використанні запальнички на такому ліхтарику, він здійметься вгору. Таким чином, можна відзначити своє місцезнаходження або що-небудь цікаве.

1 з 11

• Новий портал, брами і кристали Краю.
На порталі присутні символи, вони потрібні для правильного розміщення кристалів Краю і призову Дракона.

1 з 5

• Якщо в гру будуть додані кокоси, повинен видаватися звук стрибка коня коли гравець тримає кокоси в обох руках. (Відсилання до фільму «Монті Пайтон і священний Грааль»)
• У биомах необхідні співучі птахи. Для кожного биома буде своя птах зі своєю мелодією, додаючи атмосферності грі.
• Дельфіни з достатньою відданістю будуть підпливати до гравця коли той почне задихатися. Якщо гравець клацне на дельфіна, той найшвидшим чином доставить його на поверхню.
• Якщо ламінарія доростає до свого ліміту, її кінчик стане злегка коричневою.
• На Minecon Earth 2018 показали паркан з пісковика, значить має бути і паркан з червоного пісковика.
• Тільки повністю зрілі паростки миттєво руйнуються.
• Іноді в пустелі можна знайти повністю засипану село.

1 з 3

• Цеглини і колони з різних металів.
Це додасть більше креативності для розкішних будівель.

1 з 12

• Новий моб — Kelpies (злі водяні).
Це підводний конячка рідко спавнится на пляжах і болотах. Ще рідше можна зустріти її оседланную потопельником. При світлі дня вона переміщається під воду. У воді кінь дуже швидка, помітивши гравця прямує до нього і накладає «Прокляття Келпі». Це прокляття не дозволяє гравцеві плавати і йому необхідно пересуватися по дну.
Убивши потопельника-жокея, гравець може надіти сідло на коня і приручити її. Однак вона все також буде горіти на сонці.

1 з 4

• Кожен блок і предмет в грі повинні мати свої «Эмоджи» версії.
• Перед атакою на поселення, мародери у оновленні «Village and Pillage», повинні видавати сигнальний звук дудя в ріг.
• Необхідно переробити систему “Безпеки” у ліжок. Таким чином можна розмістити злого мобу в клітку біля ліжка і лягти спати. Але якщо моб буде рухатися в бік гравця, то лягти спати не вийде.
• Тризуб можна полагодити за допомогою призмариновых осколків.
• Кинувши тризуб з вірністю в прірву, він все одно повернеться.
• Всі тризуби спочатку повинні бути з певним ефектом «слабкою» вірності. Таким чином тризуб буде повертатися до гравця тільки при попаданні в мобу.
• Поєднання F3+J показує блоки на яких можуть з’являтися моби.
• Снігові цеглини.

• Оброблений призмарин.

1 з 2

• Вырезаемые кавуни.
В продовження теми з новими особами для гарбузів, кавуни теж можуть бути з вирізами, але не простими. З боку особи кавун видає редстоун-сигнал, що може бути корисним у механізмах.

1 з 5

• Чим глибша вода, тим воно темніше.
• Так як отруйний картопля марний, його можна використовувати як кісткове борошно, але тільки на пекельних наростах.
• Поборники повинні вміти ламати двері, адже у них є сокири.
• У тварин з часом повинно відновлюватися здоров’я.
• Деякі предмети можуть бути в деяких категоріях одночасно в інвентарі творчого режим.
• Моби повинні перестрибувати невеликі прірви на середньої та складної складнощі.
• Гори можуть досягати висоти 255 блоків.
• Поставивши дві таблички поруч, вони з’єднаються наче скриня, в одну велику табличку.

• Сирий блок ламінарії.
Схожий на блок сушеної ламінарії, але має свої властивості. Цей блок схильний гравітації як пісок або гравій, але у воді він спливає до поверхні і по ньому можна пересуватися.

• Новий моб — Прикований
Це скелет, закутий у кайдани з кулею. Моб спавнится глибоко в печерах і помітивши гравця метає в нього сталева куля. Куля не може летіти далеко, але при попаданні в гравця, завдає великої шкоди. При цьому куля повільно повертатися до скелету.

• Поліпшені стрижні Краю.
Такі стрижні можуть з’єднуватися між собою.

• У новому оновленні, лисиці повинні полює за домашніми курками гравців.
• При листі на табличках, в книзі, і т. п, необхідна кнопка, яка конвертує написаний текст в таємничий алфавіт. Той самий алфавіт використовується в столі зачарования.
• Оновлення «Village and Pillage» села повинні бути захищенішими. Таким чином у деяких сіл можуть бути стіни, кілька гальмові, і спеціальний житель — чемпіон, захищає село.
• У ковалів можна полагодити інструменти за певну плату.
• Блок редстоун руди повинен видавати слабкий сигнал.
• Якщо перейменований моб гине, з нього повинен випадати такий же перейменований лут.
• Є невеликий шанс, що свинозомби з’явиться з золотим сокирою.
• Натиснувши F в інвентарі, предмет переміститься в другу руку.
• Процес зіллєваріння повинен приносити досвід.
• При успішному розграбуванні села мародерами, повинен з’являтися спеціальний прапор сигналізує про це.
• Новий моб — The Silverscend, просунута чешуйница.

Це специфічний моб який з’являється при попаданні частинки досвіду на чешуйницу.
Якщо поруч присутні книжкові полиці, моб починає їх пожирати, навколо нього крутяться книги, і у гравця летять паперові снаряди.Чешуйница накладає спеціальний ефект, що прибирає на час, все зачарования з предметів в інвентарі гравця, або зовсім, знижує їх показники назавжди.

Якщо у чешуйницы залишається менше половини здоров’я, вона починає закликати інших чешуйниць собі на допомогу.
Після поразки, з чешуйницы випадає «Откатывающая книга». За допомогою даної книги гравець може накладати той же ефект, що і чешуйница, таким чином знижуючи характеристики зачарованих предметів.

1 з 2

• Сходи, полублоки і труби з бетону.
Труби можна обертати і пускати по них воду. Всередині труби можна проплисти.

1 з 2

• Мародерський табір.
На табір з мародерами можна натрапити в лісі. У центрі табору завжди буде багаття, а по боках три різних намети, а також прив’язаний Звір.
У кожного табору буде свій випадковий прапор.

1 з 5

• Поселення племінних жителів яке з’являється в біомі савани. Племінні жителі відкриті для торгівлі, але як тільки ви нападаєте на них, вони дадуть відсіч і будуть атакувати вас.
• Нова погода — зливи і снігопади.
• Коли два села генеруються поруч один з одним, вони повинні «офіційно» приєднуватись в одну велику село.
• Нова професія для жителя — Інженер. Вони продають різні механічні товари, наприклад роздавальники і поршні. А також можуть впливати на шанс появи залізного голема.
• Чанкі в яких генеруються Лісові Маєтки повинні бути з «ефектом» посиленої складності. Таким чином кожен наступний особняк буде складніше попереднього.
• Мандрівники — особливі жителі, які подорожують по світу в пошуку покупця. Мандрівники продають товари всіх категорій.
• Натиснувши на паркан правою кнопкою миші з сокирою в руці, він разьединится.
• На латаття можна використовувати кісткове борошно після чого вона збільшиться до величезної латаття.
• Сніговики, які стоять на щільному або синьому льоду, не тануть.
• В селах повинні генеруватися нові будівлі — таверни. В тавернах будуть столи і стільці, програвач, і звичайно ж, бармен.
• Натиснувши F3 і подивившись на коня можна побачити його характеристики.
• При натисканні правою кнопкою на броню в інвентарі вона замінить надіти броню.
• Новий блок — порожнеча. Працює майже як бар’єрний блок, але через який можуть проходити моби і гравці. Може бути корисним при створенні карт.
• Иссушитель повинен мати власну музику, як і Дракон Краю.
• Моби не повинні атакувати невидимих мобів і гравців.
• У воді є підводні звуки, чому б не додати звуки вітру на висоті?
• Нове ігрове правило «togglefalldamage», відповідає за шкоду від падіння.
• Необхідна можливість розмістити скриня в човні.
• При крафте роздавальника, замість цибулі можна розмістити арбалет, таким чином роздавальник буде стріляти далі.
• Мешканці не повинні задихатися у воді якщо діє ефект морського провідника.
• В печерах повинен з’явиться мох і самосвітний мох.
• Якщо у рамку в якій знаходиться риба, надходить сигнал, вона починає грати мелодію. (Відсилання до забавної рекламі сендвіча)
• Оцелоти повинні також спавнится і в савані, але рідше ніж в джунглях.
• Можливість відкривати скрині два або більше, одночасно.
Натиснувши на них на задньому фоні інвентарю, їх можна відкрити і перетягувати речі з одного в інший.

• Розміщуються тотеми.
Тотеми можна розміщувати на землю і один на одного. Чим більше тотемів у стовпі, тим більше радіус. Якщо ви загинете в радіусі дії тотемів, то самий верхній тотем у стовпі зникає. При цьому ви не втрачаєте свої речі, досвід і залишаєтеся на тому ж місці.

• Чарівність наутілуса.
Невелике доповнення до морського провідника у вигляді спеціального намиста. Ефект від морського провідника не накладається на мобів, і в цьому випадку якраз знадобиться «Чарівність наутілуса». Предмет можна надіти на мобу і він не буде тонути.

1 з 3

• Можливість робити бамбукові смолоскипи.
• Під час снігопаду, шари снігу повинні накладатися один на одного.
• Вибуховий зілля отруєння повинно знищувати траву.
• Якщо два ліжка одного кольору стоять поруч, вони з’єднуються в одне ціле.
• Час від часу жителі можуть «нахмыкивать» різні мелодії.
• У грі повинні бути горизонтальні портали в пекло.

Бонусні пропозиції:
• Можливість відпустити виловлену рибу назад у воду.
• Якщо поставити T-образно снопи сіна, а зверху вирізану гарбуз, то вийде опудало.
• На Хеллоуїн жителі ходять у костюмах.
• У спустошених селах повинні бути деякі матеріали з пальмового дерева.
• Моб не бачить гравця який знаходиться позаду нього.
• Редстоун-драбина, яка активує редстоун сигнал якщо за нею пересувається гравець.
• Можливість перефарбовувати нитки. Може стане в нагоді в створенні більш скритних пасток.
• Новий моб — місячна моль.

Спавнится під час повного місяця і зникає днем. Міль дуже складно зачепити, але якщо вам вдасться вбити її, ви отримаєте пил з якої можна зробити спеціальне зілля. З ефектом ваша гравітація буде немов ви на місяць.
Моль також можна зловити в бутель, і вона буде створювати невеликий джерело світла.

• Новий моб — «Загиблий».

Прокляття всіх пилових бур. Виглядає як простий череп корови або будь-якої іншої тварини. Якщо ви намагаєтеся зламати череп, моб оживе. Моб атакує своїми рогами, а також пускає пил в очі гравця. Якщо гравець помре, його речі розлетяться в різні боки.
При вбивстві з мобу випадає череп, одягнувши який, гравець отримує імунітет до сліпоти. А також можливість створювати невеликі торнадо на пісочній поверхні.

Реклама