Scripting API та інші зміни системи аддонов Minecraft Bedrock

Під час Minecon Earth 2018 розробники розповіли про дуже важливі зміни, що стосуються Minecraft Bedrock — це нововведення, що відносяться до аддонам.

Під аддонами в Minecraft Bedrock розуміються набори ресурсів, які змінюють зовнішній вигляд гри, а також набори даних, які вносять зміни в поведінку існуючих мобів. Спочатку планувалося, що з допомогою аддонов в грі можна буде додавати нових мобів, а також «програмувати» їх поведінку з допомогою скриптів, написаних на C#. Але давайте подивимося, про що розробники розповіли нам в цей раз.

Нові можливості наборів даних

  • З допомогою аддонов можна буде додавати нових мобів. В даний час Minecraft Bedrock не дозволяє додавати нових мобів. Якщо ви хочете додати якогось мобу, то повинні пожертвувати якимось іншим. Це дозволить додавати скільки завгодно нових мобів, але найголовніше — це дозволить комбінувати різні аддони, не турбуючись про те, що вони будуть претендувати на заміну одного і того ж мобу.
  • Дорослі моби і діти-моби зможуть володіти різною текстурою. При описі мобу можна буде вказати яку саме текстуру використовувати, залежно від того, чи є моб «малюком» чи ні.
  • Буде доданий додатковий файл, в якому будуть описуватися характеристики всього світу. Наприклад, за яких умов (биомы, рівень освітленості, тощо) повинні спавниться ті чи інші моби.
  • Нові моби, які будуть додані в гру аддонами, будуть повноцінно сприйматися грою. Тобто їх можна буде закликати і командою, і з допомогою розсадника монстрів, і з допомогою яйця призову.
  • Розробники аддонов не будуть більше обмежені анімацією, яка є у самій грі. Тепер вони можуть описувати власну анімацію, змінювати існуючі або об’єднувати кілька варіантів в один.

  • Тепер мобів можна буде задавати візуальні ефекти, якими будуть супроводжуватися їх дії. Можна буде прив’язати ефекти до різних подій: спавн мобу, загибель, атака і т. п.
  • Аддони, нарешті, будуть підтримувати скриптові можливості.

В Minecraft Bedrock буде додана підтримка скриптів!

В цьому році буде представлена попередня версія скриптової движка! Ця версія буде призначена для таких дій, як створення міні-ігор або управління грою на високому рівні. І надалі ці можливості будуть розширюватися.

Коли вийдуть версії з підтримкою оновлених аддонов?

3 жовтня повинна вийти бета-версія Minecraft Bedrock, яка буде підтримувати всі анонсовані можливості, за винятком підтримки скриптів.

Перші версії, що підтримують скрипти, з’являться в кінці цього року.

Які у мене залишилися питання після Minecon

А як же Bedrock Dedicated Server?

Дивно, але на Майнконе ні слова не сказали про серверному движку, перша версія якого вийшла зовсім недавно. Але, цілком можливо, що перша версія скриптової API націлена саме на нього. Адже де ще потрібен механізм для створення міні-ігор, якщо не ігровому сервері?

Скрипти? А як же плагіни? Що це означає?

У статті, присвяченій Minecon, опублікованій на офіційному сайті, було введено новий термін Scripting API. Коли аддони представляли на Minecon 2016, використовувався термін Plugin API. З чим пов’язана така зміна?

Розробники відмовилися від використання C#, і Scripting API буде використовувати JavaScript!

На моє запитання, що стало з C# Plugin API, він сказав, що ця механіка більше не використовується.

Реклама