Featured Video Play Icon

Вийшов Minecraft-епізод мультсеріалу Час пригоди (Adventure Time)

Якщо вам незнайомий мультфільм Час пригоди (Adventure Time), то ви напевно живете Наискучнейшей життям™. Мальовані пригоди Фінна Людини і Джейка Пса — це саме блискуче, надихаюче, неперевершене, телешоу за останні вісім прекрасних років!

Я люблю Час пригод більше ніж їсти, спати і дихати. І навіть більше ніж Minecraft, але мені пощастило — більше мені не потрібно вибирати між ними, тому що телекомпанія Cartoon Network сьогодні покаже епізод об’єднує Minecraft і Час пригод, який називається Алмази і лимони (Diamonds and Lemons)!

Щоб відсвяткувати це, я поговорив з Адамом Муто, шоураннером (виконавчий продюсер і сценарист) серіалу Час пригод! Чи міг я взяти інтерв’ю, не перетворюючись в нетерплячого фаната? Ні! Але яка різниця? ВІН ПРАЦЮЄ НАД ЧАСОМ ПРИГОД. ВІН ПРОСТО БОГ ДЛЯ МЕНЕ.

Тому: Привіт Адам! Ти граєш в Minecraft? Ти взагалі геймер?

Адам: Не те! Але для цього епізоду у нас була можливість консультуватися з людьми, які володіють величезним досвідом гри Minecraft. Творець Часу пригод Пендельтон Вард, Пат МакХейл, Коул Санчез і кілька інших учасників команди регулярно проводили в Майнкрафте купу часу. По-моєму, вони завжди обговорювали його за обідом. Ми спиралися на їх досвід, коли опрацьовували сюжетну лінію епізоду.

Тому: Художній стиль епізоду просто фантастичний! Експериментували з різними майнкрафтовыми стилями, перш ніж зупинитися на цьому?

Адам: Так, ми звернулися до кількох художників (Метт Каммінгс, Алекс Сенвалд і Джо Спарроу), щоб отримати різні варіанти художніх напрямків. Рекомендації отримані від Mojang свідчили, що стиль не повинен виглядати зовсім як у грі. В результаті, ми вирішили використати стиль, створений Джо Спарроу. Його робота виглядає як відмінне рішення, і він швидко знайшов те, що зачепило і CN і Mojang. Це відмінний союз двох світів. Я давно хотів попрацювати з Джо. І в підсумку він працював над дизайном персонажів для всього епізоду.

Ескіз запропонований Меттом Каммінгсом. Математичний

Тому: Що спонукало вас зробити Майнкрафт-епізод?

Адам: Коли ми почали роботу, вже розроблявся аддон Час пригод. І ідея епізоду вже просто витала в повітрі. Це був дуже цікавий виклик для художників серіалу, які перебували в пошуку історії, яка спрацює як синтез двох світів. Це повинен був бути звичайний епізод Часу пригод, який за це не був би надто дивним.

Мої причини були досить егоїстичними. Ми працювали над останнім сезоном Часу пригод, і мені хотілося зібрати разом всю команду ще один раз. І ми змогли багатьох залучити до роботи.

Ханна К. Ністром і Ганна Сивертссон написали сценарій епізоду. Ханна проробив відмінну роботу над більш пізніми епізодами і Ганна (яка, серйозно, дуже смішний карикатурист) внесла ряд змін в сценарій, але не отримала можливості попрацювати в шоу до того, як воно завершилося. Як і Minecraft, Ханна і Ганна народилися в Швеції. Це не навмисне, але цікавий збіг.

Ескіз Алекса Сенвалда. Алгебраїчний!

Тому: В ролику, який ми бачили, був крафтінг, алмази і скелети. А які ще майнкрафтовые штучки ви вирішили включити?

Адам: Нам не хотілося б розглядати це як чекліст відсилань до Майнкрафту, але є ще кілька речей (кісткове борошно, вівці, зомбі, падаючі морквини, ліфт тощо), які зможуть дізнатися гравці. Здебільшого вони показано, як звичайні елементи світу, і не привертають багато уваги. Єдині речі, які беруть участь у сценарії, — це деякі загальні моби, Эндермен і хтось, що скаче на свині. В цілому, ми ставилися до цього епізоду як до звичайного епізоду Часу пригод, який підпорядковується логіці Майнкрафтовой версії землі Ууу. Але оскільки це Minecraft, ми хотіли, щоб сценарій включав будівництво, самокероване творчість і різні інтерпретації гри.

Тому: Нещодавно був опублікований чудовий вступний ролик. Чи буде цей епізод в цілому заснований на Майнкрафте, або це просто визнання в любові всім видам ігор, як цей ролик?

Адам: Це інтро просто чудово, і я щасливий, що воно вийшло. Воно було придумано і намальовано Іваном Діксоном і Підлогою Роберстсоном. Вони давно виношували ідею зробити пискельное вступ, але поки ми не почали працювати над цим епізодом, воно було не зовсім доречно. Воно покликане служити чимось на зразок моста між стилізованої комп’ютерною графікою гри і мальованим світом Часу пригод. А епізод в першу чергу пов’язаний з Майнкрафтом.

Тому: Шанувальники серіалу завжди винагороджуються за уважність до подробиць на тлі, жартами, які легко пропустити. Чи можна чекати на щось подібне в цьому епізоді Часу пригод?

Адам: вступ є парочка великодніх яєць з Часу пригод в цілому. Іван і Підлогу намагалися заховати там багато відсилань.

Тому: В Часі пригод за 11 хвилин відбувається дуже багато різних речей! Чи було щось, що довелося вирізати з цього епізоду?

Адам: Взагалі була сцена, де БиМО і КШР намагалися зловити Крижаного Короля, розмістивши безліч табличок у дворі будиночка на дереві, які свідчили: «Я погляду твій дім! — ЛК» і «Ти не бачив мого пінгвіна?». Але він втік, і БиМО, кинувся в погоню, випадково пошкодив би будиночок на дереві. Але цю сцену довелося прибрати зі сценарію ще до того, як вона була завершена.

Тому: В кожному сезоні буває пара епізодів в абсолютно іншому художньому стилі. Чому ви стали так робити, і що це на вашу думку, це дає серіалу?

Адам: Такі гостьові епізоди дають нам можливість працювати з людьми, прихильниками яких ми є вже довгі роки. Але ще корисно періодично «ламати» шоу і наше бачення того, яким має бути Час пригод, завдяки цьому ми не залипаем в нашому стилі. Після того, як ми зробили кілька таких епізодів, тепер якщо їх не робити, якщо не з’являться правильні ідеї, якщо не з ким буде співпрацювати, то це буде сприйматися, як втрачена можливість. Ми розглядаємо такі епізоди, як епізоди для наших гостей, які нам вдалося спродюсувати.

Художник Джо Спарроу пропрацював всіх персонажів для цього епізоду

– Який ваш улюблений епізод? Не обов’язково говорити «Звичайно Майнкрафтовый!», але пам’ятайте, що це буде чудовою цитатою для мого сайту.

Адам: «Алмази і лимони» — це безперечно мій улюблений епізод в стилі Minecraft.

Тому: Що вам найбільше подобається у роботі над шоу?

Адам: – Це була можливість попрацювати з безліччю відмінних художників і письменників, щоб зробити що-то дивне і досить глибоке. Про таку роботу можна лише мріяти.

Тому: Епізод «На дереві» (Up a Tree) — мій улюблений. Це не питання, це просто факт. Дякую, що відповіли на мої запитання.

Адам: Ого, дякую. Я не часто чую, що улюбленим називають якийсь конкретний епізод. Навіть зараз я дивуюся, як різноманітні епізоди знаходять відгук у різних людей. Улюблений епізод для однієї людини може менше подобається іншому. Це говорить про те, як багатогранна і незрозуміла людська душа.


Ескіз Джо Спарроу, в стилі якого був намальований весь епізод. Ви помітили кріпера?